Er kunnen verschillende redenen zijn waarom het inzetten van een externe professional nuttig of noodzakelijk is. Enkele voorbeelden van “tijdelijke“ projecten zijn:
- uw collega vervangen bij tijdelijk/langdurige afwezigheid
- een vacature opvullen voorafgaand aan/tijdens een sollicitatieprocedure
- ondersteunen bij of zelfstandig draaien van projecten
- uw organisatie als “mystery guest” bezoeken en zo letterlijk vanuit de ogen van de klant/gast naar “het produkt” kijken en hiervan verslag uitbrengen
- een afdeling/organisatie doorlichten en hiervan de bevindingen rapporteren
- advies uitbrengen naar aanleiding van punt 4 en 5
- reorganiseren naar aanleiding van punt 4, 5 en/of 6
- coaching “on the job” van medewerkers ter verbetering van de service
- voor “kleinere” bedrijven een paar uur per periode hun volledige facilitaire dienst (re)organiseren
- een verzorgingshuis assisteren bij de voorbereidingen van deelname aan “Gastvrijheidszorg met Sterren”
- een goede basis neerzetten op het vlak van HACCP
De werkwijze is simpel. Het eerste contact is informatief. Ik kom bij u langs of u komt bij mij, om samen te kijken naar de bestaande situatie binnen uw bedrijf, de zaken waar u tegenaan loopt en waar u met de organisatie naar toe wilt. Bovendien kijken we of het wederzijds klikt. Is dat het geval dan kunnen we verder. U verstrekt de noodzakelijke informatie en geeft het gewenste resultaat aan. Wij spreken af wanneer u de offerte mag verwachten en ik geef u, indien mogelijk, een indicatie van de kosten en de doorlooptijd.
Als dit alles u aanstaat en u de opdracht verleent, worden alle onderdelen van de opdracht uitgewerkt. Er wordt een plan van aanpak opgesteld en we gaan aan de slag, zodat u snel resultaat ziet.
Een klein bureau is flexibel en overzichtelijk. Elke opdracht wordt persoonlijk begeleid en gecoördineerd. Het concept wordt in nauwe samenwerking met de opdrachtgever ontwikkeld.